Wednesday, October 28, 2009

Klagebloggen del 3: Norstat.

Norstat er et firma som ringer rundt til folk for å få svar på spennende spørsmål. Rett før bryllupet til Svein og Edel takket jeg utrolig nok ja til å svare på noen spørsmål om leverpostei. Undersøkelsen var så dum som dere tror den var, men jeg regnet med at dette var et engangstilfelle, så det fikk stå til.

For å gjøre en lang historie kort har dette forbanna drittfirmaet ringt hver dag siden jeg kom tilbake fra Irland. Mellom 5 og 30 ganger per dag. De har utrolig nok trukket meg ut blandt et tilfeldig utvalg i en rekke undersøkelser den siste tiden. Dette tror jeg naturlig nok lite på og har bedt de om å fjerne meg fra sine lister, noe som har funket greit med andre skrotinger i samme bransje.

MEN IKKE DE FORBANNA JÆVLENE HER!!!!!!!!!!!!!!!

De fortsetter å ringe hele forbanna tiden og det har nå gått så langt at mobilen min ligger avslått hjemme. I natt hadde jeg en fin drøm. Den handlet om at jeg spanderte cocktails av typen Molotov på Norstats ansatte.

Tror jeg må drasse meg ned til kontorene deres og snakke med sjefen i ettermiddag. This has to end.

[/rant]

8 comments:

dr_bab said...

Hvis du bare gir dem helt kokkelimonke svar da?

Som f.eks. "Spiser du mye leverpostei?"

"Ja, jeg spiser 300 bokser hver dag, og liker også å kaste leverpostei på barna i barnehagen"

Bør gi artige statistikker.

Toget said...

Det går kanskje an. Jeg kan også spile meget syk mann og f.eks svare:

"Jeg liker å kline barna mine inn i leverpostei og slikke det av dem etterpå"

Kan hende politiet kommer på besøk, men det er verdt det!

Brage said...

Haha, dødsmorsomt! Jeg har dødslyst å få flere telefoner fra Norstat, har kun fått en eneste telefonundersøkelse i hele livet mitt, virker ikke veldig tilfeldig...

dr_bab said...

"If she was my daughter I'd..


If she was my daughter I'd..


If she was my daughter I'd..... Smother my daughter in chocolate syrup and strap her on again,

oh baby

Smother that girl in chocolate syrup and strap her on again, oh baby


She's my teen-age baby and she turns me on, I'd like to make her do a nasty on the White House lawn

Gonna smother my daughter in chocolate syrup snd boogie 'till the cows come home!"

-Music and Lyrics by F.Zappa

dr_bab said...

( ca 8:47)

Toget said...

Oppdatering: Problemet ser ut til å være løst etter en hyggelig samtale med sjefen. Han beklaget så mye og fjernet meg fra listene og håpet det ikke hadde vært for mye bryderi:) Jeg klarte ikke være sint eller si noe morsomt.

dr_bab said...

Siden de gav deg så mye bryderi synes jeg du skal fortsette å klage på dem og be dem fjerne deg fra dine lister.

Unknown said...

Litt på sida, men om irriterende selgere ringer og maser, så er det ofte til din fordel å opplyse om at du bor i utlandet. Jeg har flyttet til utlandet på permanent basis ift telefonselgere.