Saturday, October 03, 2009

Svein



Svein er nå gift! Takk for en god fest:)

9 comments:

dr_bab said...

Gratulerer, og takk for laget!

dr_bab said...

Jeg vil også gjerne få berømme Svein for en helt rått bra tale. IMPONERENDE!

M said...

Gratulerer, Svein og Edel. Det var svært så trivelig.

Toget said...

Talen til Svein var episk!

Gratulerer med bryllupet, det var helt rock and roll.

Dr. Hall said...

Hei, nå drar jeg straks til Malaysia! Takk for hyggelige ord, og takk for hyggelig lag :-)

Dr.Kvant said...

God tur! Hygg dere:)

Thomas said...

Grattis og god tur!

dr_bab said...

Jeg tok meg den frihet å pynte på Egils innlegg med et bilde. Jeg har også lagt ut noen flere bilder: 1,2,3,4, 5,6 & 7.

Thomas said...

Takk for bildene! De siste bildet var nesten verdt sitt eget blogginnlegg! :)