Saturday, October 24, 2009

Mer klaging. I dag: Bikkjer

Som kjent bor jeg rett ovenfor gata for en REMA butikk. Det er mange som handler der. Noen av de som handler har med seg bikkja si, men siden det heldigvis er forbudt med bikkjer inne i butikken, må de bindes utafor. Noen hunder sitter da lydig og pent og venter på sin herre og mester, mens andre gir seg til å bjeffe og gjø kontinuerlig helt til handleturen er over. Det er sykt irriterende, særlig når dette skjer tidlig om morgenen. Jeg synes ærlig talt at hvis bikkja di ikke greier å stå aleine og holde kjeft i et kvarter uten å gå desibelberserk, så har man ingenting med å dra med kjøteren på handeltur etter. Stikk på tur med bikkja først, la den være igjen hjemme og plage kona, og dra på handletur uten bikkje. Evt. spander et dressurkurs.

/end{rant}

3 comments:

Thomas said...

Kanskje kjøterne har skabb! Ikke ulikt noen på rehabiliteringshjemmet min mor jobber på - no shit - de kommer ikke i min onkels burtsdag i dag fordi det er smittsomt. skabb - 'ikke dra til noen du er glad i' hehe. god lørdag!

Krana said...

Gå og legg en kabel på plenen deres!

Dr. Hall said...

Jeg er heller ingen fan av hunder. Naboen på andre siden av veien har 2 store huskyer - dette er veldig upassende i et oppbygd område. Hundene begynner å ule hver gang en ambulanse med sirener kjører forbi, dette skjer ofte da jeg bor like ved sykehuset.