Wednesday, October 21, 2009

Malaysia

Jeg er nå tilbake fra Malaysia. I Malaysia har jeg blandt annet gjort følgende:
-Dratt opp i Petronas towers og tv-tårnet i KL
-Sett verdens største blomst i jungelen
-Sett en vill slange i jungelen, samt ville aper
-Dratt på nattvandring i jungelen. Jeg så mange ildfluer
-Vært på te-plantasje. På plantasjen kjøpte jeg en pose med nydelig tea-cino
-Skutt med blåserør i en indianerlandsby. Jeg var beste skytter blandt alle turistene
-Snorklet med rev-hai og barracuda på et korallrev
-Spist durian pannekaker. De lukta fælt og smakte ikke så godt heller. Jeg tok med durian sjokolade hjem om noen vil smake

Været har vært temmelig bra, om enn litt i varmeste laget. Jeg ble svært solbrent da jeg snorkla. Huden min er nå strødd over halve Malaysia

Det har vært artig å være på reise, men det er godt å være hjemme også! Nå gleder jeg meg til tv, internett og moderne toaletter

3 comments:

dr_bab said...

Velkommen hjem til dypfryste Trondheim.

Thomas said...

Durian, durian, du er ikke grei, du slepper en fis og skylder på meg.

Krana said...

DURIAN PANNEKAKER?? Da jeg var ung fantes ikke slikt. Håper oppholdet i jungelen ikke har forandret deg for mye. Velkommen hjem!